УХВАЛА27 лютого 2018 рокуКиївсправа №753/7317/15-аадміністративне провадження №К/9901/13887/18Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:головуючого - Мороз Л.Л.,суддів: Бучик А.Ю., Гімона М.М.,розглянувши у касаційній інстанції питання про передачу на розгляд Великої Палати Верховного Суду справи № 753/7317/15-а
за позовом Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації до ОСОБА_2 про стягнення надміру нарахованих бюджетних коштів, провадження в якій відкритоза касаційною скаргою ОСОБА_2 на постанову Дарницького районного суду м. Києва, прийняту 10 червня 2015 року у складі головуючого судді Сухомлінова С.М. та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду, прийняту 26 квітня 2016 року у складі колегії суддів: головуючого Борисюк Л.П., суддів Вівдиченко Т.Р., Петрика І.Й.,встановив:Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м.Києві державної адміністрації (далі - УПСЗН) у позові заявило вимогу про стягнення з ОСОБА_3 надміру виплачені кошти в розмірі 8797,10 грн.
Постановою Дарницького районного суду м. Києва від 10 червня 2015 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду, прийняту 26 квітня 2016 року, позов задоволено. Постановлено стягнути з ОСОБА_2 на користь УПСЗН суму надміру нарахованих бюджетних коштів в розмірі
8797,10грн.В касаційній скарзі ОСОБА_2, посилаючись на порушення судами норм процесуального права, просить скасувати рішення судів першої та апеляційної інстанцій і закрити провадження у справі.Заявник вважає, що цей спір належить розглядати в порядку цивільного, а не адміністративного судочинства, оскільки спір виник щодо правомірності набуття відповідачем права на призначення компенсації як фізичній особі.Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 17 травня 2016 року відкрито касаційне провадження за вказаною касаційною скаргою.Відповідно до пункту 4 Перехідних положень
Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції ~law4~) передбачено, що касаційні скарги (подання) на судові рішення в адміністративних справах, які подані і розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
На підставі вказаної норми справа передана до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду.Відповідно до частини
6 статті
346 Кодексу адміністративного судочинства України справа підлягає передачі на розгляд Великої Палати Верховного Суду у всіх випадках, коли учасник справи оскаржує судове рішення з підстав порушення правил предметної юрисдикції.Враховуючи, що у цій справі учасник справи оскаржує рішення судів з підстав порушення правил предметної юрисдикції, колегія суддів дійшла висновку про необхідність передачі справи на розгляд Великої Палати Верховного Суду відповідно до частини
6 статті
346 Кодексу адміністративного судочинства України.Керуючись статтями
346,
347 Кодексу адміністративного судочинства України,ухвалив:
Справу № 753/7317/15-а за позовом Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації до ОСОБА_2 про стягнення надміру нарахованих бюджетних коштів - передати на розгляд Великої Палати Верховного Суду.Ухвала набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає.........................................Л.Л. МорозМ.М. ГімонА.Ю. Бучик,
Судді Верховного Суду