Стаття 55. Розгляд скарг Уповноваженим

Про забезпечення функціонування української мови як державної (ЗМІСТ) Інші закони
  • 498

    Переглядів

  • 498

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. У скарзі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги. Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

    {Частина перша статті 55 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2801-IX від 01.12.2022 }

    2. Секретаріат Уповноваженого в день надходження скарги реєструє її і подає на розгляд Уповноваженому.

    3. Уповноважений упродовж 10 робочих днів з дня надходження скарги ознайомлюється з інформацією, що міститься в ній. За результатами ознайомлення Уповноважений може ухвалити рішення про:

    1) здійснення мовної експертизи в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

    2) здійснення контролю за застосуванням державної мови;

    3) залишення скарги без розгляду.

    4. За результатами розгляду скарги Уповноважений повідомляє заявника про результати розгляду його скарги.

    5. Уповноважений своїм умотивованим рішенням залишає скаргу без розгляду та повертає її заявнику, якщо:

    1) на рішення, дії або бездіяльність, наведені у скарзі, не поширюється дія цього Закону;

    2) скарга стосується випадків дотримання стандартів державної мови під час публічних виступів посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

    3) наведені у скарзі факти вже були предметом розгляду і щодо них Уповноважений ухвалив рішення;

    4) скарга щодо дотримання стандартів державної мови не містить обґрунтування;

    5) фактичні обставини, зазначені у скарзі, є предметом судового розгляду щодо порушення вимог цього Закону.

    6. Скарги, які не відповідають вимогам частини першої цієї статті, не підлягають розгляду та вирішенню.

    7. Строк розгляду скарги становить 30 робочих днів від дня ухвалення рішення про здійснення мовної експертизи чи вжиття попередніх заходів контролю за застосуванням державної мови. Уповноважений може подовжити строк розгляду скарги, про що невідкладно повідомляє заявника, але не більше ніж на 30 робочих днів.

    8. Рішення, дії чи бездіяльність Уповноваженого можуть бути оскаржені до суду.

    Попередня

    55/57

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст