Стаття 24. Відкритість діяльності Регулятора

Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (ЗМІСТ) Інші закони
  • 392

    Переглядів

  • 392

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Регулятор забезпечує відкритість своєї діяльності шляхом:

    1) прийняття рішень на засіданнях, які проводяться у формі відкритих слухань, крім випадків, передбачених законодавством;

    2) інформування громадськості про плани та результати своєї роботи;

    3) забезпечення доступу до інформації і надання інформації за запитами відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації";

    4) проведення громадських обговорень та громадських слухань;

    5) оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті у формі відкритих даних:

    порядку денного засідання Регулятора;

    проектів рішень Регулятора разом з обґрунтуванням;

    прийнятих Регулятором рішень;

    результатів моніторингу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг (щокварталу);

    актів перевірки суб’єктів господарювання та наданих суб’єктами господарювання зауважень, пояснень та обґрунтувань;

    проекту та затвердженого кошторису Регулятора (змін до нього);

    річного звіту про роботу Регулятора;

    звіту про виконання кошторису Регулятора;

    6) оприлюднення на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних публічної інформації у формі відкритих даних, що була отримана для здійснення моніторингу функціонування ринків у сферах енергетики та комунальних послуг;

    7) забезпечення можливості перегляду на своєму офіційному веб-сайті онлайн-трансляції засідань Регулятора, які проводяться у формі відкритих слухань, та доступу до архіву їх записів;

    8) представлення Головою Регулятора річного звіту про роботу Регулятора на пленарному засіданні Верховної Ради України.

    Річний звіт про роботу Регулятора має містити, зокрема, інформацію про результати моніторингу ринків у сферах енергетики та комунальних послуг, планів роботи та результатів діяльності Регулятора, здійснення державного контролю на відповідних ринках, співпраці Регулятора з міжнародними організаціями, регуляторними органами інших держав і Радою регуляторних органів Енергетичного Співтовариства.

    2. Споживачі та будь-які заінтересовані особи мають право звертатися до Регулятора з питань, що належать до його компетенції. Регулятор розглядає такі звернення та надає відповідь заявникам у встановленому порядку.

    Регулятор у встановленому порядку зобов’язаний надавати будь-яку інформацію з питань власної діяльності, крім інформації з обмеженим доступом, на звернення та запити органів державної влади, правоохоронних органів та народних депутатів України. У разі відмови в наданні такої інформації обґрунтована відповідь щодо відмови підписується Головою Регулятора.

    {Частину другу статті 24 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 3141-IX від 10.06.2023 }

    3. При Регуляторові діє Громадська рада як постійно діючий консультативно-дорадчий орган, що утворюється з метою залучення громадян до реалізації державної політики щодо регулювання діяльності суб’єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

    Положення про Громадську раду, зміни до нього погоджуються з Регулятором та затверджуються Громадською радою Регулятора.

    Розділ IV

    Попередня

    27/27

    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст