Головна Сервіси для юристів ... Закони Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг Стаття 11. Достовірність реклами та іншої інформації Стаття 11. Достовірність реклами та іншої інформац...

Стаття 11. Достовірність реклами та іншої інформації

Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг (ЗМІСТ) Інші закони
  • 613

    Переглядів

  • 613

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Поширення у будь-якій формі та у будь-який спосіб фінансовими установами (іншими особами від імені та/або за дорученням фінансових установ) недобросовісної реклами про їх діяльність у сфері фінансових послуг, фінансові послуги, які ними надаються, умови отримання таких послуг забороняється.

    2. Недобросовісною рекламою у сфері фінансових послуг вважається:

    1) реклама фінансових послуг без набуття особою, що їх надає, статусу фінансової установи чи без одержання нею відповідного дозволу або ліцензії, якщо законом для провадження діяльності з надання таких послуг передбачено набуття статусу фінансової установи чи одержання відповідного дозволу або ліцензії;

    2) реклама фінансових послуг, надання яких на території України заборонено законом;

    3) реклама фінансових послуг, у якій інформація про умови надання фінансових послуг відсутня або:

    зазначається шрифтом, розмір якого на 50 і більше відсотків менший за розмір шрифту, яким зазначена назва фінансової послуги, що рекламується;

    оголошується більш як на 25 відсотків швидше за оголошення назви фінансової послуги, що рекламується;

    зазначається шрифтом, розмір якого на 50 і більше відсотків менший за розмір шрифту, яким зазначене найменування фінансової установи, яка надає фінансову послугу (у разі відсутності в рекламі назви фінансової послуги);

    зазначається шрифтом, розмір якого на 50 і більше відсотків менший за розмір шрифту, яким зазначений знак для товарів і послуг (торговельна марка), що використовується фінансовою установою, яка надає фінансову послугу (у разі відсутності в рекламі назви фінансової послуги та найменування фінансової установи);

    зазначається у спосіб, який ускладнює її візуальне сприйняття;

    4) інша реклама у сфері фінансових послуг (у тому числі реклама фінансової послуги), яка вважається недобросовісною рекламою відповідно до Закону України "Про рекламу".

    Перелік ознак, які можуть свідчити, що спосіб викладення інформації про умови надання фінансових послуг ускладнює її візуальне сприйняття, визначається органом, який здійснює державне регулювання відповідного ринку фінансових послуг.

    {Стаття 11 в редакції Закону № 122-IX від 20.09.2019 }

    Попередня

    12/55

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст