Стаття 1. Поняття і терміни

Про державну підтримку медіа, гарантії професійної діяльності та соціальний захист журналіста (ЗМІСТ) Інші закони
  • 487

    Переглядів

  • 487

    Переглядів

  • Додати в обране

    Основні поняття і терміни, що вживаються в цьому Законі, мають таке значення:

    державна підтримка суб’єктів у сфері медіа - сукупність правових, економічних, соціальних, організаційних та інших заходів державного сприяння зміцненню і розвитку інформаційної галузі, її інфраструктури;

    {Абзац другий частини першої статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2849-IX від 13.12.2022 }

    {Абзац третій частини першої статті 1 виключено на підставі Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    {Абзац четвертий частини першої статті 1 виключено на підставі Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    {Абзац п'ятий частини першої статті 1 виключено на підставі Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    {Абзац шостий частини першої статті 1 виключено на підставі Закону № 917-VIII від 24.12.2015 }

    {Абзац сьомий частини першої статті 1 виключено на підставі Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    {Абзац восьмий частини першої статті 1 виключено на підставі Закону № 917-VIII від 24.12.2015 }

    {Абзац дев'ятий частини першої статті 1 виключено на підставі Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    журналіст - творчий працівник суб’єкта у сфері медіа, який професійно збирає, одержує, створює, редагує, поширює і забезпечує підготовку інформації для медіа. Статус журналіста підтверджується документом, виданим суб’єктом у сфері медіа, професійною чи творчою спілкою журналістів. Документ, що підтверджує статус журналіста, має містити найменування та вид медіа, його ідентифікатор у Реєстрі суб’єктів у сфері медіа або найменування професійної чи творчої спілки, фото, прізвище, ім’я та по батькові журналіста, номер документа, дату видачі і строк його дії, підпис особи, яка видала документ;

    {Абзац десятий частини першої статті 1 в редакції Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    медіа рекламного характеру - медіа, в якому реклама перевищує 40 відсотків обсягу одного номера друкованого медіа або 15 відсотків загального обсягу мовлення телеканалу або радіоканалу;

    {Абзац одинадцятий частини першої статті 1 в редакції Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    медіа еротичного характеру - медіа, в якому систематично експлуатується інтерес до сексу, а сексуальна тематика є провідною;

    {Абзац дванадцятий частини першої статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2849-IX від 13.12.2022 }

    собівартість виготовлення одного примірника передплатного друкованого медіа - будь-які прямі матеріальні і загальновиробничі витрати, пов’язані із створенням друкованого медіа, без урахування колірності друку та витрат на оформлення передплати, доставку передплатникам чи будь-яких інших витрат розповсюджувача.

    {Частину першу статті 1 доповнено абзацом згідно із Законом № 214-IV від 24.10.2002 ; в редакції Закону № 2849-IX від 13.12.2022 }

    Інші поняття і терміни вживаються в цьому Законі в значеннях, визначених законодавством України.

    1/20

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст