Головна Блог ... Новини "Укравтодор" заборонив фурам їздити вдень влітку: для тимчасового відстою фур підготовлено понад 800 майданчиків "Укравтодор" заборонив фурам їздити вдень влітку: ...

"Укравтодор" заборонив фурам їздити вдень влітку: для тимчасового відстою фур підготовлено понад 800 майданчиків

Відключити рекламу
\

"Укравтодор" обмежив з 1 червня рух важких фур автодорогами загального користування з 10:00 по 22:00, якщо температура повітря вища за +28 градусів.

"Від початку літа рух автотранспорту загальною масою понад 24 тонни з навантаженням 7 і більше тонн на вісь за температури повітря +28ºС і вище заборонено всіма українськими автомобільними дорогами державного значення", - сказано в повідомленні.

"Заборона діятиме протягом усього літнього періоду в денну пору доби з 10:00 до 22:00", - додали в "Укравтодорі".

У підприємстві пояснили, що такі заходи необхідні для забезпечення як безпеки водіїв, так і збереження українських автошляхів.

"Бо саме висока температура та велика вага вантажу призводить до найбільших руйнувань асфальтобетонних покриттів: на дорогах утворюється колійність, напливи, зсуви та інші деформації. Загальний обсяг збитків, що завдають недобросовісні перевізники, щорічно сягає близько 2,5-3 млрд. грн", - зазначили в "Укравтодорі".

Згадайте новину: Україна заборонить проїзд фур вагою понад 40 тонн

У повідомленні також додали, що понад 97% доріг загального користування потребують поточного середнього та капітального ремонту.

Тому, через вкрай обмежене фінансування дорожньої галузі та незадовільний стан мережі доріг, Держагенство не може собі дозволити виділяти кошти на ремонт наслідків вантажного транспорту.

Для тимчасового відстою великогабаритних транспортних засобів вздовж доріг підготовлено понад 800 майданчиків.

До уваги перевізників: з 1 червня рух вантажівок при температурі вище 28ºC заборонено

Від початку літа рух автотранспорту загальною масою понад 24 тонни з навантаженням 7 і більше тонн на вісь за температури повітря +28ºС і вище заборонено всіма українськими автомобільними дорогами державного значення. Заборона діятиме протягом усього літнього періоду в денну пору доби з 10:00 до 22:00.

Такі заходи необхідні для забезпечення як безпеки водіїв, так і збереження українських автошляхів. Бо саме висока температура та велика вага вантажу призводить до найбільших руйнувань асфальтобетонних покриттів: на дорогах утворюється колійність, напливи, зсуви та інші деформації. Загальний обсяг збитків, що завдають недобросовісні перевізники, щорічно сягає близько 2,5-3 млрд. грн.

На сьогодні, ми маємо вкрай критичну ситуацію зі станом українських автошляхів – понад 97% доріг загального користування потребують поточного середнього та капітального ремонту. Тому, через вкрай обмежене фінансування дорожньої галузі та незадовільний стан мережі доріг, Держагенство не може собі дозволити виділяти кошти на ремонт наслідків вантажного транспорту.

Для інформування водіїв вантажного транспорту про обмеження руху на автошляхах встановлено відповідні дорожні знаки та інформаційні панно. Для тимчасового відстою великогабаритних транспортних засобів вздовж доріг підготовлено понад 800 майданчиків.

Окрім цього, Держагенство звертає увагу перевізників щодо дотримання водіями вантажних транспортних засобів вагових параметрів та нагадує, що 21 жовтня 2015 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову № 869, якою заборонив рух автомобільними дорогами загального користування державного значення вантажівкам загальною вагою понад 40 тонн, а на дорогах місцевого значення – великоваговикам з навантаженням на вісь понад 7 або фактичною масою понад 24 тонн.

Згадайте новину: Повернення евакуаторів та нові штрафи за порушення ПДД з початку листопада цього року

Наразі, для контролю за дотриманням водіями вантажних транспортних засобів вагових параметрів на українських автошляхах працюють територіальні підрозділи Укртрансбезпеки та Національної поліції із залученням 33 пунктів габаритно-вагового контролю. Якщо при зважуванні великоваговиків виявляють порушення, то на водія накладається штраф у розмірі 40 неоподаткованих мінімумів громадян (1 мінімум становить 680 грн.), а на перевізника – 100 неоподаткованих мінімумів підприємців (1 мінімум становить 1700 грн.)

До відома: Під впливом значних температур дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників – понад 42ºС, внаслідок чого конструкція дорожнього одягу під впливом динамічного навантаження втрачає несучу здатність. Рухаючись такою дорогою великоваговий транспорт лишає на ньому свій слід – глибокі колії, через які утворюються тріщини, а згодом неймовірних розмірів вибоїни.

Джерело: Державне агенство Українських доріг

  • 2380

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 2380

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст