Головна Сервіси для юристів ... Закони Про вибори Президента України Стаття 90. Особливості підготовки і проведення позачергових виборів Президента України Стаття 90. Особливості підготовки і проведення поз...

Стаття 90. Особливості підготовки і проведення позачергових виборів Президента України

Про вибори Президента України (ЗМІСТ) Інші закони
  • 746

    Переглядів

  • 746

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Позачергові вибори Президента України проводяться у порядку та строки, встановлені цим Законом, з особливостями, визначеними цією статтею.

    2. Для проведення позачергових виборів Президента України використовуються територіальні виборчі округи, утворені для проведення попередніх виборів Президента України.

    3. Центральна виборча комісія оприлюднює перелік звичайних та спеціальних виборчих дільниць із зазначенням територіальних виборчих округів, до яких ці виборчі дільниці відносяться, на своєму офіційному веб-сайті.

    4. На спеціальних виборчих дільницях, крім виборчих дільниць, утворених в установах виконання покарань, списки виборців складаються у порядку, передбаченому законом, не пізніш як за сім днів до дня виборів.

    {Частина четверта статті 90 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1184-VII від 08.04.2014 }

    Керівники відповідних закладів, установ, полярної станції України, капітани суден подають не пізніш як за десять днів до дня виборів відомості для складання списків виборців на спеціальних виборчих дільницях дільничним виборчим комісіям.

    5. Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування не пізніш як за вісімдесят днів до дня виборів відводять місця та обладнують стенди, дошки оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації.

    6. Розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації встановлюються відповідним засобом масової інформації не пізніш як за вісімдесят днів до дня виборів у розмірі, що не може перевищувати розміру середньоарифметичного значення ціни за комерційну рекламу (рекламу, розповсюдження якої має на меті отримання прибутку) за останній квартал року, що передує року проведення виборів. При цьому засоби масової інформації можуть розрахувати такі розцінки вартості одиниці друкованої площі чи ефірного часу окремо для робочих днів і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії періодів ефірного часу чи друкованої площі.

    Засоби масової інформації усіх форм власності не пізніш як за сімдесят вісім днів до дня виборів зобов’язані опублікувати в друкованих засобах масової інформації розцінки вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу та розцінки вартості одиниці друкованої площі.

    {Стаття 90 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1616-VІ від 21.08.2009 , № 841-VII від 28.02.2014 ; текст статті 90 в редакції Закону № 879-VII від 13.03.2014 }

    Попередня

    99/114

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст