Стаття 26. Фізична культура у сфері освіти

Про фізичну культуру і спорт (ЗМІСТ) Інші закони
  • 2497

    Переглядів

  • 2497

    Переглядів

  • Додати в обране

    Органи державної влади та органи місцевого самоврядування сприяють розвитку фізичної культури в закладах освіти. Фізична культура у сфері освіти має на меті забезпечити розвиток фізичного здоров'я учнів та студентів, комплексний підхід до формування розумових і фізичних здібностей особистості, вдосконалення фізичної та психологічної підготовки до активного життя, професійної діяльності на принципах індивідуального підходу, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого використання різноманітних засобів та форм фізичного виховання і масового спорту, безперервності цього процесу протягом усього життя.

    {Частина перша статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законом № 910-IX від 17.09.2020 }

    Фізична культура у сфері освіти базується на затверджених відповідно до закону державних стандартах освіти, спрямованих на забезпечення науково обґрунтованих норм рухової активності дітей та молоді з урахуванням стану їхнього здоров'я, рівня фізичного та психічного розвитку.

    {Частину третю статті 26 виключено на підставі Закону № 76-VIII від 28.12.2014 }

    У закладах освіти, зокрема дошкільних, обов’язково передбачаються посади фахівців з фізичної культури.

    {До статті 26 включено частину третю згідно із Законом № 453-VIII від 19.05.2015 ; із змінами, внесеними згідно із Законом № 910-IX від 17.09.2020 }

    Фізична культура шляхом проведення обов'язкових занять у закладах дошкільної, загальної середньої, спеціалізованої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти здійснюється відповідно до навчальних програм, затверджених у встановленому порядку.

    {Частина четверта статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законом № 910-IX від 17.09.2020 }

    У закладах загальної середньої, спеціалізованої, професійної (професійно-технічної) освіти уроки з фізичної культури є обов'язковими і проводяться не менше трьох разів на тиждень. Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування можуть приймати рішення щодо запровадження додаткових уроків з фізичної культури в закладах загальної середньої та спеціалізованої освіти, за умови наявності коштів у відповідних бюджетах.

    {Частина п'ята статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законами № 76-VIII від 28.12.2014 , № 453-VIII від 19.05.2015 , № 910-IX від 17.09.2020 }

    У закладах освіти заняття з фізкультурно-спортивної реабілітації учнів і студентів з інвалідністю є обов'язковими, їх періодичність та інтенсивність визначаються індивідуально, з урахуванням медичних рекомендацій.

    {Частина шоста статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законами № 5460-VI від 16.10.2012 , № 910-IX від 17.09.2020 }

    Заклади загальної середньої, спеціалізованої, професійної (професійно-технічної) освіти з урахуванням місцевих природних умов, інтересів учнів самостійно визначають зміст, форми і засоби їх рухової активності, методи проведення занять з фізичної культури та організовують позаурочну фізкультурно-спортивну роботу за участю закладів позашкільної освіти, громадських об’єднань фізкультурно-спортивної спрямованості.

    {Частина сьома статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законом № 910-IX від 17.09.2020 }

    Керівники закладів освіти зобов'язані забезпечувати створення сприятливих умов для належної рухової активності учнів та студентів.

    {Частина восьма статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законом № 910-IX від 17.09.2020 }

    Попередня

    29/62

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст