Головна Блог ... Новини Платники можуть користуватися Електронним кабінетом платника для формування та подання звітності Платники можуть користуватися Електронним кабінето...

Платники можуть користуватися Електронним кабінетом платника для формування та подання звітності

Відключити рекламу
Платники можуть користуватися Електронним кабінетом платника для формування та подання звітності - tn1_0_26551800_1499363825_595e79f140ddc.jpg

Альтернативною системою для формування та подання звітності сьогодні є «Електронний кабінет платника», сервіс розроблений та запроваджений Державною фіскальною службою України. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

«Тут принаймні все захищене і всі, хто користувались ним, свої дані зберегли», - зазначив Мирослав Продан щодо роботи «Електронного кабінету платника».

Він також повідомив про плани ДФС щодо виведення в електронний формат всіх адміністративних, консультативних, будь-яких інших послуг, які надає ДФС платникам податків, та впровадження електронного обміну інформацією з центральними органами влади, правоохоронними органами.

Читайте статтю: Проблеми подачі звітності по контрольованим операціям у 2016 році

За словами очільника ДФС, це в принципі зменшить корупційні прояви, оскільки фізично платник та інспектор не матимуть ніякого контакту.

«Останнім часом ми запровадили можливість отримання електронної довідки про відсутність заборгованості, яка потрібна для участі суб’єктів в тендерних процедурах. Її отримання раніше вважалося проблемною, я б, навіть, сказав закорумпованою, оскільки у посадової особи ДФС є 10 днів на видачу цієї довідки, а, як правило, вона потрібна на завтра чи післязавтра», - підкреслив Мирослав Продан.

За його словами, ще до кінця року ДФС планує забезпечити повноцінне функціонування електронного кабінету щодо можливості сплати податків юридичними особами. Сьогодні вони можуть тільки здавати звіт в електронному вигляді і фактично отримувати всі довідки.

Мирослав Продан зазначив, що сьогодні «Електронному кабінеті платника» зареєстровано понад 8 мільйонів користувачів з більш ніж 70 країн світу.

Згадайте новину: Кабінет міністрів України затвердив новий порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних

Платники податків самостійно обирають програмне забезпечення для формування та подання електронної звітності

Державною фіскальною службою України забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (ЕКП), за допомогою якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи. Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).

При цьому перевірка ЕЦП здійснюється при вході в особистий кабінет ЕКП шляхом перевірки чинності посиленого сертифіката за даними відповідного онлайн сервісу АЦСК (OCSP). У разі якщо сервер АЦСК не доступний, ідентифікацію платника здійснити не можливо, про що платнику формується відповідне повідомлення.

Крім того, у рубриці «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДФС розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist).

Користуйтесь консультацією: Аналіз податкових нововведень 2017 року

ДФС повідомляє, що прийняття та обробка «Єдиним вікном подання електронної звітності» електронних документів (податкової звітності, податкових накладних та інших документів) здійснюється з використанням ЕЦП будь-якого АЦСК відповідно до чинного законодавства.

Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України czo.gov.ua/ca-registry.

Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Крім того, станом на 17 год. 00 хв. 5 липня 2017 року платниками надіслано, а ДФС прийнято та оброблено більше 500 тисяч податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Джерело: Державна фіскальна служба України

  • 1763

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 1763

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст