Головна Сервіси для юристів ... Закони Митний кодекс України Стаття 26-5. Рішення за результатами розгляду скарги Стаття 26-5. Рішення за результатами розгляду скар...

Стаття 26-5. Рішення за результатами розгляду скарги

Митний кодекс України (ЗМІСТ) Інши кодекси
  • 472

    Переглядів

  • 472

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. За результатами розгляду скарги митний орган вищого рівня приймає одне з таких рішень, яким:

    1) повністю задовольняє скаргу;

    2) частково задовольняє скаргу;

    3) залишає скаргу без задоволення.

    2. У разі прийняття рішення, передбаченого пунктом 1 або 2 частини першої цієї статті, митний орган вищого рівня:

    1) скасовує оскаржуване рішення повністю або частково; або

    2) скасовує оскаржуване рішення та самостійно приймає нове рішення; або

    3) скасовує оскаржуване рішення та зобов’язує відповідний митний орган прийняти нове рішення відповідно до законодавства; або

    4) вносить зміни до оскаржуваного рішення; або

    5) визнає дії або факт бездіяльності відповідного митного органу неправомірними та зобов’язує цей митний орган вжити заходів, спрямованих на усунення виявлених порушень.

    3. Рішення за результатами розгляду скарги складається із вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин.

    У рішенні за результатами розгляду скарги також зазначається про право особи, яка подала скаргу, у разі її незгоди з прийнятим рішенням оскаржити його в судовому порядку.

    4. Рішення за результатами розгляду скарги приймається від імені митного органу вищого рівня та підписується керівником цього митного органу або уповноваженою ним посадовою особою цього органу.

    5. Рішення за результатами розгляду скарги протягом трьох робочих днів з дати його прийняття надсилається особі, яка подала скаргу, у паперовій або електронній формі на адресу, зазначену у скарзі.

    6. У разі прийняття рішень, передбачених пунктами 3 і 5 частини другої цієї статті, митний орган, якого стосується предмет оскарження, зобов’язаний прийняти нове рішення або вжити заходів, спрямованих на усунення виявлених порушень, у найкоротший можливий строк, але не більше п’яти робочих днів з дати прийняття рішення за результатами розгляду скарги.

    7. Митний орган вищого рівня, який прийняв рішення за результатами розгляду скарги, залишає без розгляду повторні скарги, подані тією самою особою щодо того самого предмета оскарження, та повідомляє особу про таке прийняте рішення.

    {Кодекс доповнено статтею 26 - 5 згідно із Законом № 2510-IX від 15.08.2022 }

    Попередня

    98/694

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст