0
0
2080
Сьогодні, 1 квітня, Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ. Зараз відбувається наповнення реєстру інформацією. Згідно з законодавством (Постанова КМУ №26 Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість), він буде доступним в перший робочий день квітня, 3 числа. Тепер кожен підприємець зможе в онлайн-режимі перевірити, на якому етапі знаходиться його платіж.
У чому суть?
В кінці 2016 року був прийнятий антикорупційний Закон 1797, спільно розроблений з депутатами, бізнесом та громадськістю. Міністерство фінансів зараз активно працює над імплементацією цього закону. Одним з найважливіших кроків в цьому процесі є запуск електронного реєстру відшкодування ПДВ. Розуміючи, що непрозора система відшкодування є однією з найбільших проблем в адмініструванні податків, Мінфін послідовно втілює зміни, спрямовані на її покращення.
Згадайте новину: Доступ до реєстрів про відшкодування ПДВ передається Мінфіну і відшкодування стає автоматичним – Порошенко підписав зміни до Податкового кодексу
Як працюватиме новий реєстр:
Всю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріпляє це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку.
Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі. Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. При такому підході підприємці не могли завчасно планувати. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.
Що це дає?
Прозорий та автоматичний реєстр унеможливлює корупцію при відшкодуванні ПДВ, відновлює довіру бізнесу, створює рівні умови для кожного підприємця та полегшує ведення бізнесу в Україні.
Уряд забезпечив нормативно-правове регулювання реалізації Податкового кодексу України стосовно прозорого порядку бюджетного відшкодування платникам податку на додану вартість. Кабінет Міністрів затвердив Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Це створить сприятливі умови для ведення бізнесу, оскільки передбачає безумовний механізм бюджетного відшкодування ПДВ усім без виключень платникам податку. Зокрема постановою, з урахуванням норм Податкового кодексу України, передбачено: формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства; визначення чітких даних, які відносяться до такого реєстру; автоматичне внесення заяв до реєстру, що здійснюється протягом операційного дня у хронологічному порядку їх надходження;
Текст документа:“Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість ” № 26 — редакція від 25.01.2017
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 січня 2017 р. № 26
Київ
Про затвердження Порядку ведення
Реєстру заяв про повернення суми бюджетного
відшкодування податку на додану вартість
Відповідно до підпункту 200.7.1 пункту 200.7 статті 200 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що додається.
2. Установити, що до набрання чинності пунктами 1 і 3 цієї постанови бюджетне відшкодування сум податку на додану вартість за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, сформованого згідно з пунктом 52 підрозділу 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України, здійснюється у порядку, що діяв до 1 січня 2017 року.
3. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2016 р. № 68 “Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 16, ст. 656);
постанову Кабінету Міністрів України від 17 січня 2011 р. № 39 “Про затвердження Порядку взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 5, ст. 250).
4. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пунктів 1 і 3 цієї постанови, які набирають чинності з 1 квітня 2017 року.
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
Джерело: Міністерство фінансів України
Згадайте новину: Мінфін пообіцяв запустити реєстр автоматичного відшкодування ПДВ до 1 квітня 2017 року
Читайте статтю: Повернення ПДВ: ефективний спосіб стягнення бюджетної заборгованості
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
227
Коментарі:
0
Переглядів:
317
Коментарі:
0
Переглядів:
692
Коментарі:
0
Переглядів:
450
Коментарі:
0
Переглядів:
874
Коментарі:
0
Переглядів:
1428
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.