0
0
1502
Департамент транспорту США дав дозвіл компанії "Авіалінії Антонова" вільно літати в Америку і назад для виконання чартерних вантажних авіаперевезень.
Це стало можливим завдяки Угоді про повітряні перевезення, яку було укладено між Україною та США влітку 2015 року, що набула чинності 8 серпня 2016 року.
"Авіалінії Антонова" спеціалізуються на повітряних перевезеннях важких і негабаритних вантажів по всьому світу. Флот авіакомпанії на сьогодні складається з одного літака Ан-225 Мрія, семи Ан-124-100 Руслан, одного Ан-22 Антей, двох Ан-12, одного Ан-26 і одного Ан-74Т.
Вспомните новость: «Антонов» требует в российском суде у ОАО "Авиакор - авиационный завод" $5 млн за товарный знак «Ан-140»
Компанія вже довгий час літає і доставляє вантажі в США, говорить керівник прес-служби "Антонов" Оксана Трофимчук. Раніше перед кожним польотом у США потрібно було отримувати дозвіл від Департаменту транспорту США, а також від інших авіакомпаній США, що вони не проти прильоту літака Антонов в Америку. Це істотно знижувало оперативність виконання перевезень, оскільки процедура отримання дозволу займала до декількох днів. "Вільне сполучення з Америкою дозволить нам возити вантажі нарівні з американськими перевізниками", - говорить Трофимчук.
Дозвіл вільного польоту в Америку сприятиме посиленню компанії на міжнародній арені вантажоперевізників, зазначає Партнер юридичної фірми Анте (з питань авіації) Андрій Гук. "Це позитивний сигнал для нас від найбільшого ринку вантажоперевезень - США", - констатує він.
Гук також додає, що це відмінний приклад дії дозволу про відкрите небо, підписаного колишнім міністром інфраструктури Андрієм Пивоварським.
Таким чином США і Україна повністю лібералізували доступ до своїх ринків авіаперевезень, зазначає експерт авіаринку Сергій Хижняк. Раніше у "Авіаліній Антонова" не було перешкод з отриманням цих дозволів. За словами експерта, по-перше, це були поодинокі чартери. А по-друге, це був нішевий сегмент, коли вантажовідправники були зацікавлені, щоб Антонов цей рейс міг виконати і доставити вантаж. "Тобто тут навпаки сприяли цим перевезень, а не ставили палки в колеса", - пояснює Хижняк.
Вспомните новость: Удивительно, но "Антонов" выиграл в первой инстанции спор на 2.9 млн. долларов на территории РФ
"Оскільки це не регулярні перевезення, а чартерні, то вони залежать винятково від замовлення вантажовідправника", - пояснює Хижняк. За його словами, найімовірніше у них висока маржа, тому вони заробляють не від кількості замовлень, а виключно на маржі. Тобто рейсів небагато, але вони дорого коштують.
З ним погоджується Гук і додає, що "Авіалінії Антонова" планують закріпи тися на американському ринку і їм є з чим це зробити. "Оскільки літаки Антонов унікальні і це відкриває певні можливості для компанії", - констатує він.
Антонов може похвалитися такими перевезеннями, як транспортування трансформатора масою 175 тонн з Лінца (Австрія) в Х'юстон (США), генератора вагою 187,6 тонни з Франкфурта (Німеччина) до Єревану (Вірменія), а також доставка будівельної техніки вагою 247 тонн з Праги (Чехія) в Ташкент (Узбекистан).
Джерело: НВ Бізнес
Вспомните новость: "Антонов" может запретить российским Ан-124 летать за границу
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
127
Коментарі:
0
Переглядів:
248
Коментарі:
0
Переглядів:
706
Коментарі:
0
Переглядів:
250
Коментарі:
0
Переглядів:
268
Коментарі:
0
Переглядів:
454
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.