0
2
995
Міністерство інфраструктури України створює кодекс автодорожньої індустрії. Про це сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян на брифінгу в понеділок, 13 червня.
"Ми створюємо фактично кодекс автодорожньої індустрії України, який передбачає реформу "Укравтодору", який передбачає ритмічне фінансування галузі",- повідомив Омелян.
"У нас є зараз ряд законопроектів щодо створення дорожнього фонду, ряд законопроектів щодо децентралізації "Укравтодору", також є ряд інших постанов Кабінету міністрів України та законодавчі ініціативи, впровадження системи торингу - системи збору з вантажних автомобілів, вага яких перевищує 20 тонн",- повідомив Омелян.
Згадайте новину: "Укравтодор" заборонив фурам їздити вдень влітку: для тимчасового відстою фур підготовлено понад 800 майданчиків
Омелян додав, що контроль за діяльністю і плануванням дорожнього фонду буде здійснюватися наглядовою радою з числа народних депутатів, представників уряду, громадськості та експертів.
За його словами, нові автостради, які будуватимуться, будуть мати автоматичну функцію визначення ваги транспортних засобів.
"Ми зараз внесли досить високі штрафи, вони відповідають європейському рівню, більш того, буде оштрафований не тільки перевізник, але і компанія, яка замовляє такі послуги, і одержувач. Перевізник буде штрафуватися одноразово, підприємство, яке замовило послугу і перевищило вагу - двічі... це орієнтовно 17 тисяч гривень, але це ще не проголосовано, не прийнято як закон", - додав він.
Він також додав, що тільки контроль ваги транспорту стане умовою збереження українських доріг.
Згадайте новину: Україна заборонить проїзд фур вагою понад 40 тонн
"Ми вважаємо, що тільки створення дорожнього фонду дасть можливість нормального розвитку галузі, тільки контроль ваги транспорту стане умовою збереження українських доріг", - підкреслив він.
Міністерство інфраструктури України може на умовах державно-приватного партнерства передати приватним компаніям контроль за перевантаженими вантажними автомобілями і збором штрафів за перевантаження в разі низки змін у чинному законодавстві.
«Ми готові працювати з приватними компаніями, але для цього необхідні зміни в законодавство. Я сподіваюся, що ми зробимо це цього року, розробимо механізм державно-приватного партнерства, який дасть нам можливість залучати приватних інвесторів до контролю, збору штрафів і компенсації інвестицій», – повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян під час брифінгу в Києві у понеділок.
Вспомните новость: Как ездить на нерастаможенном автомобиле в Украине?
Крім цього, він повідомив про ініціативу відрахування відсотків від штрафу в заробітну плату інспекторів «Укртрансбезпеки».
«Має бути чітка фінансова мотивація: оштрафував один автомобіль, отримав 5% від цього штрафу плюс до зарплати, оштрафував 10 автомобілів за день – отримуєш фактично свою зарплату за кілька днів роботи», – сказав міністр.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Омелян планує залучити німецьких експертів до ремонту українських доріг.
Джерело: РБК-Україна
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
78
Коментарии:
0
Просмотров:
157
Коментарии:
0
Просмотров:
506
Коментарии:
0
Просмотров:
162
Коментарии:
0
Просмотров:
162
Коментарии:
0
Просмотров:
430
Коментарии:
0
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.
Законы, Кодексы. Распоряжения.... И в итоги топтание на месте!
Да! Очередной фонд будем создовать год! Потом еще... денег ждать год! А дороги это ... не важно!)))