Главная Блог ... Новости Хто має відповідати за якість доріг та куди скаржитись на ями та вибоїни Хто має відповідати за якість доріг та куди скаржи...

Хто має відповідати за якість доріг та куди скаржитись на ями та вибоїни

Отключить рекламу
Хто має відповідати за якість доріг та куди скаржитись на ями та вибоїни - tn1_hto_mae_vidpovidati_za_yakist_dorig_ta_kudi_skargitis_na_yami_ta_viboini_593e3b74e7dda.jpg

Проблема розбитих та неякісно відремонтованих доріг все частіше хвилює українців. Підтримка якості стану доріг в населеному пункті, відповідно до Закону України "Про дорожній рух" повністю лежить на органах місцевого самоврядування.

Згідно зі статтею 19 цього закону, місцеві органи управління (міські, сільські та селищні ради) мають забезпечувати зручні, безпечні, економічні та безперервні умови для руху транспорту і пішоходів по вулицях і дорогах населеного пункту.

Тобто, підтримка якості дорогі, їх ремонт та відповідність будівельним нормам чинного законодавства має забезпечуватися місцевою владою.

Норми якості доріг регулюються згідно з ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану".

Так, відповідно до вимог, покриття проїзної частини не повинно мати осідань, вибоїн, напливів чи інших деформацій, що утруднюють рух транспорту.

Для деформацій асфальту на дорогах, вибоїн, осідань чи напливів гранично допустимий рівень встановлено не більш як 4 сантиметри.

При тому термін ліквідації пошкоджень не має перевищувати 10 діб.

Читайте статтю: Як відшкодувати шкоду, завдану водіям через поганий стан доріг?

Відповідно до чинного законодавства, за всі збитки, завдані власникам транспорту від неналежного стану доріг, несе відповідальність місцева влада. Тобто неналежний стан доріг із вибоїнами чи ямами є підставою для звернення до органів місцевого управління чи поданням позову до суду.

Також законом дозволяється облаштовувати під'їзди та пішохідні доріжки від дороги до власного домоволодіння (ділянки). Але при оформленні присадибних ділянок потрібно також дотримуватис низки вимог. Ліміт для доріг із однією смугою руху має бути не менш як 3,5 м, а з дома - 7. Цей ліміт не дозволяється зменшувати за рахунок споруд чи насаджень. Також при облаштуванні доріг та доріжок потрібно враховувати безпеку пересування по них будь-яку погоду, потрібно врахувати, що на проїжджих та пішохідних ділянках не має збиратись велика кількість вологи.

Вспомните новость: Десять самых опасных дорог в мире

Аналізуйте судовий акт: Власники доріг, вулиць та залізничних переїздів несуть відповідальність за створення безпечних умов руху - стягнення шкоди внаслідок ДТП на суму 60 тис. грн. (ВССУ від 07.11.2016 р. у справі № 760/8191/15-ц)

Джерело: Юридичний ресурс "Протокол"

  • 4125

    Просмотров

  • 0

    Коментарии

  • 4125

    Просмотров

  • 0

    Коментарии


  • Поблагодарить Отключить рекламу

    Оставьте Ваш комментарий:

    Добавить

    Другие наши сервисы:

    • Бесплатная консультация

      Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях

    • ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ

      Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис

    • ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР

      На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение

    • КАТАЛОГ ЮРИСТОВ

      Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу

    Популярные новости

    Смотреть все новости
    Смотреть все новости
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст